Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 27.4.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Ohjelman vieraina ovat Vilkka Korhonen ja Olivia Jokiniemi Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Nuoret naiset Vilkka ja Olivia kertovat elämäntilanteistaan, mitä heidän elämänsä pitää tällä hetkellä sisällään, millaisia tulevaisuuden suunnitelmia heillä on ja miksi he kaipaavat itsenäistymistä. Saamme kuulla kuinka he kokevat uskon Jeesukseen ja mitä Jumala heille merkitsee. Kuullaan lisäksi mitä varkkien ja nuorten illat sekä Vapis Cafe pitää sisällään.

Olet vanha taikka nuori, evankeliumin ilosanoma on tarkoitettu juuri sinulle. Hän haluaa kohdata sinut juuri sellaisena kuin olet. Kukaan ei ole sinusta yhtä kiinnostunut kuin Hän, Herramme Jeesus Kristus.

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan varkkien ja nuorten iltoihin sekä Vapis Cafe iltaan ja muutenkin toimintaamme Kuopion Vapaaseurakuntaan. Jokaisella meillä on omat vajavaisuutemme, mutta kun olemme yhtä Kristuksessa, välillemme syntyy todellinen yhteys, mitä ei mikään eikä kukaan muu maailmassa voi synnyttää kuin Jeesus ❤

Ohjelmassa kuullaan innoittavaa musiikkia.

Siunattua kevättä sinulle rakas kuulijamme!!!