Hyvää iltaa Kuopiosta 22.3.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 22.3.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraina ovat Sami ja Minna Annanpalo Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Sami ja Minna kertovat kuinka he ottivat Jeesuksen vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanaan ja millä tavalla elämä on muuttunut uskoon tulon myötä. Saamme kuulla myös kuinka Samin ja Minnan suhtautuminen koettelemuksiin on muuttunut uskossa oltaessa. Koettelemuksetkin kuuluvat elämään. On tärkeää nähdä, että Jeesus on kanssamme kaikissa elämäntilanteissamme ja Häneen saamme aina turvata. Hän ei jätä meitä yksin vaikeiden asioiden keskelle, Hän ei meitä hylkää.

Ohjelmassa kuullaan myös herkkää musiikkia.

Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hän ei halua että alat suorittamaan jotain uskontoa, Hän rakastaa sinua ja tahtoo sinut kokonaan. Jeesus tahtoo, että teet parannuksen ja lähdet Häntä seuraamaan. Jumala antaa kaikki sinun syntisi anteeksi Jeesuksen sovitustyön, Hänen ristinkuoleman takia. Parannusta et voi omassa voimassasi tehdä, mutta kun sinulla on tahto, niin Hän auttaa sinua vapautumaan erilaisista sidoksista. Kun lähdet Jeesusta seuraamaan, niin etsi itsellesi seurakuntakoti, jossa pääset kasvamaan yhdessä muiden uskovien kanssa. Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan ❤

Siunattua alkanutta kevättä sinulle rakas kuulijamme ❤