Hyvää iltaa Kuopiosta 27.11.2009 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 27.11. Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin Oulun kamarikuoron esitys Oi, katsohan lintua oksalla puun sekä Michael W. Smith esitys Crown Him With Many Crowns. Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.
Kuuntele
Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa. Toivotan hauskoja kuunteluhetkiä.

Hyvää iltaa Kuopiosta 27.11.2009

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 27.11. kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Reijo
Jäntti ja Tuomo Burman.

Reijo Jäntin jututettavana on Heikki Niittylä, joka toimii säestäjänä Kuopion Vapaaseurakunnassa. Lisäksi Mika Tyrväinen on vieraana ohjelmassa Tuomo Burmanin ja Reijo Jäntin jututettavana. Ohjelmassa keskustellaan siitä, millaista säestäjän työ on seurakunnassa ja tietenkin muutenkin musiikista.

Ohjelmassa on myös hyvää musiikkia.

Olehan kuulolla.