Hyvää iltaa Kuopiosta 24.5.2019 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 24.5 Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin seuraavaa:

Hannu ja Mika Latvala ystävineen, On vaikeata rakastaa
Solistit Outi Mattila, Ahti Paunu, Maija Salokivi, Lasse Heikkilä, kuoro ja soitinyhtye Valkia, Liian kylmät tuulet

Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.

Kuuntele Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa.

Hyvää iltaa Kuopiosta 24.5.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 24.5.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Ohjelman vieraana on pastori Tapio Annala Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Tapio, Tuomo ja Reijo keskustelevat lähimmäisen rakkaudesta, mm. mitä se käytännössä tarkoittaa ja miten lähimmäisen rakkauden tulisi näkyä seurakunnassa. Jeesus itse nosti lähimmäisen rakkauden Jumalan rakastamisen lisäksi tärkeimmäksi käskyksi, näihin kahteen käskyyn sisältyy laki ja profeetat.

Ohjelmassa kuullaan myös aiheeseen liittyvää musiikkia.

Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan!