Hyvää iltaa Kuopiosta 22.2.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 22.2.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraana on Tino Åkerlund Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Saamme kuulla 19-vuotiaan Tinon elämästä, kuinka hän sai tulla etsikkoaikaan, jolloin Jumala alkoi vetämään häntä puoleensa useamman viikon aikana ja kuinka lopulta Tino sai lähteä Jeesusta seuraamaan. Aiemmat kokemukset olivat olleet tunnekokemuksia, eikä todellista uudestisyntymistä ollut tapahtunut ennen tätä kokemusta, jonka jälkeen Tinolle syttyi sisäinen tarve rukoilemiseen ja Raamatun lukuun. Hänellä on myös palo kertoa toisille ihmisille tästä uudestisyntymisen ihmeestä Jeesuksessa. Jeesus ei ole jokin opittava teologia, vaan Hän todella on elävä Jumala yhdessä Isän ja Pyhän Hengen kanssa. Vain Jeesus voi antaa todellisen rauhan, ilon ja vapauden ihmisen elämään.

Ohjelmassa kuullaan myös koskettavaa musiikkia.

Tänään on pelastuksen päivä. Jos Jeesus kutsuu sinua yhteyteensä, uskalla ottaa Hänet vastaan pelastajanasi sekä elämäsi Herraksi. Jos tahdot lähteä Häntä seuraamaan, voit rukoilla esimerkiksi tämän rukouksen: ”Jeesus, olen syntinen. Tahdon kääntyä pois kaikesta siitä, mikä on erottanut minut Sinusta ja tahdon koko sydämestäni uskoa sinuun. Pyydän, tule ja muuta minun elämäni! Tästä hetkestä eteenpäin tahdon seurata Sinua” Etsi itsellesi seurakuntakoti, jossa pääset kasvamaan uskossasi. Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan ❤

Siunattua alkavaa kevättä sinulle rakas kuulijamme ❤