Hyvää iltaa Kuopiosta 26.4.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 26.4.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Ohjelman vieraana on pastori Tapio Annala Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Tapio, Tuomo ja Reijo keskustelevat pääsiäisen tapahtumista ja sen merkityksestä meille Jeesuksen seuraajille, sekä mitä Jumalan pelko merkitsee. Pääsiäinen kiteyttää koko evankeliumin sanoman syntiemme sovitukseen ristillä ja ylösnousemukseen. Jeesus elää tänäkin päivänä ja kutsuu meitä seuraamaan Häntä, ei vain tätä elämää varten, vaan ennenkaikkea ikuisuutta varten.

Ohjelmassa kuullaan myös pääsiäisen sanomaan liittyvää musiikkia.

Jumala on laittanut iankaikkisuuden meidän sydämiimme. On tärkeää, ettemme yritä täyttää sisimpäämme kaikella muulla, koska kaikki muu on loppujen lopuksi tyhjää ja turhaa, jos ei meillä ole suhdetta iankaikkisen Jumalan kanssa, joka rakastaa meitä. Lähde rohkeasti seuraamaan Jeesusta ja kasva yhdessä seurakuntaruumiiseen, jossa Jeesus on seurakunnan pää ja me Hänen omansa olemme ruumis. Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan ❤

Siunattua aurinkoista kevättä sinulle rakas kuulijamme ❤