Hyvää iltaa Kuopiosta 22.11.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 22.11.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Ohjelmassa vieraana on Pirjo Hänninen Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Pirjo toimii Kuopion Vapaaseurakunnan emäntänä ja vastaa mm. seurakunnan ruokatyöstä. Keskustellaan siitä, miten tärkeää on, että usko näkyy tekoina ja että seurakunnassakin rakkaus voisi olla vastavuoroista, että saadaan palvella toinen toistamme. Usein voi käydä niin, että vain harvat ihmiset osallistuvat seurakunnassa esim. kahvitukseen. Toivottiin, että lisää vastuunkantajia voisi löytyä keittiötöihin. Pirjo kertoi myös miten hän on saanut ottaa vastaan Jeesuksen omana henkilökohtaisena pelastajanaan ja herranaan.

On tärkeää, että jokainen meistä saisi löytää oman paikkansa seurakunnassa, Jeesuksen ruumiissa. Jokaisella meistä on oma tärkeä paikkamme, jokainen on ainutlaatuinen ja tärkeä. Voimme rukoilla, että saisimme löytää sen oman paikkamme, johon Herra on meidät tarkoittanut. Raamatussa sanotaan: ”Nyt Jumala on kuitenkin asettanut jokaisen näistä jäsenistä ruumiiseen niin kuin on tahtonut… Te olette Kristuksen ja jokainen osaltanne hänen jäseniään.” 1. Kor. 12:18, 27. On tärkeää, että löydämme seurakuntakodin, paikan jossa pääsemme uskossamme kasvamaan ja löydämme seurakunnassa myös sen oman paikkamme palvella. Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan.

Ohjelmassa kuullaan myös koskettavaa musiikkia.

Siunattua alkavaa talvea sinulle rakas kuulijamme!