Hyvää iltaa Kuopiosta 23.5.2014

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.5.2014 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Tuomon ja Reijon vieraina ovat mediapastori Markku Vuorinen ja Kuopion Vapaaseurakunnan oma pastori Tapio Annala. Kuopiossa oli 3.-4. toukokuuta evankeliointikoulutus, johon illan aiheessa palataan. Vaikka ”evankeliointi” sanana voi joidenkin korviin kalskahtaa kylmältä tai kaukaiselta, niin kyse on kuitenkin maailman parhaimman rakkauden sanoman – sanoman Jeesuksen sovitustyöstä – eteenpäin viemisestä. Tärkeitä asioita evankeliointityössä on paljon. Yksi tärkeä asia on se, että uudet ystävät kokisivat itsensä tervetulleeksi seurakuntaan ja löytäisivät sieltä oman paikkansa.

Ohjelmassa kuullaan myös koskettavaa musiikkia.

Toivotamme mielenkiintoisia ja intoa herättäviä kuunteluhetkiä sekä siunausta!