Hyvää iltaa Kuopiosta 25.11.2011 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 25.11. Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin seuraavaa:

Kuopion Vapaaseurakunnan kuoro solistinaan Arto Salonen, Kun Herra vain mua paimentaa
Kuoro ja soitinryhmä, Kerran taivas laulaa

Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.

Kuuntele Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa.

Toivotan hauskoja kuunteluhetkiä.

Hyvää iltaa Kuopiosta 25.11.2011

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 25.11. kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina
ovat Reijo Jäntti ja Tuomo Burman.

Reijon ja Tuomon vieraina ohjelmassa on Kuopion Vapaaseurakunnan pastori Tapio Annala. Seurakunta on valinnut ensi vuoden painopistealueeksi yhteyden. Ohjelmassa keskustellaan yhteydestä seurakunnassa. Syvällinen aihe alkaa avautua mm. sitä pohdittaessa kuinka ”ei niin helppo seurakuntalainen” voikin tulla ystäväksi tässä yhteisessä matkanteossa ja kuinka itse kunkin henkinen pinna kasvaa uskonelämän edetessä.

Ohjelmassa on myös hyvää musiikkia.

Olehan kuulolla.