Hyvää iltaa Kuopiosta 28.6.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 28.6.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger.

Keskustellaan tulevasta kesästä ja toimittajien ajatuksista siitä, mitä kesällä on luvassa. On hyvä, että kesä olisi mahdollisimman vapaata aikaa, että tilaa jäisi myös luovuudelle. Toki joitakin hyviäkin tapoja on, joita on tärkeää tehdä myös kesällä, kuten Raamatun luku. On tärkeää, että annamme Pyhän Hengen johtaa Raamatun lukuamme ja että Sana saa vallata sydämemme ja näkyä elämästämme mm. lähimmäisen rakkauden muodossa.

Ohjelmassa kuullaan myös aiheeseen liittyvää musiikkia.

Kesä on valon aikaa. Anna Jeesuksen tulla sydämeesi, jolloin pimeys väistyy täydellisen rakkauden tieltä. Itsessäsi et voi parannella itseäsi, me kaikki olemme syntisiä, vain ottamalla vastaan Jeesuksen sovitustyön, saat syntisi anteeksi. Jeesus auttaa sinua vapautumaan vääristä teoista, kun vain itse tahdot tehdä parannuksen kaikesta väärästä. Tie ei ole suorittamisen tie, vaan se on vapauden tie, joka vie iankaikkiseen elämään. Älä jää yksin uskosi kanssa, vaan etsi itsellesi hengellinen koti. Olet sydämellisesti tervetullut Kuopion Vapaaseurakuntaan

Siunattua valon aikaa sinulle rakas kuulijamme!