Hyvää iltaa Kuopiosta 23.8.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.8.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Ohjelmassa vieraana on pastori Tapio Annala Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Keskustelun aiheena on usko, mitä usko tarkoittaa Raamattuun peilaten ja miten se ilmenee elämässämme. Usein tunteet voivat ohjata uskon käsityksiämme, mutta usko ei ole tunne, eikä tunteiden ohjattavissa, vaikka tunteet kuuluvatkin uskoon ja tulevat ikään kuin perässä. ”Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, varmuus siitä, mikä ei näy.” Hepr.11:1

Jeesus kutsuu ihmisiä tänäkin päivänä parannukseen ja uskossa seuraamaan Häntä. ”Jos sinä siis tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.” Room.10:9-10 Etsi itsellesi hengellinen koti, jossa pääset jakamaan uskoasi ja kasvamaan siinä. Sydämellisesti tervetuloa Kuopion Vapaaseurakuntaan.

Ohjelmassa kuullaan myös uskoon liittyvää musiikkia.

Siunattua alkavaa syksyn aikaa sinulle rakas kuulijamme!