Hyvää iltaa Kuopiosta 26.10.2018

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 26.10.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Illan keskustelun aiheena on auttaminen.

Mistä löydämme avun, silloin kun on vaikeaa? Pystymmekö edes ottamaan apua vastaan? Entä mitä jos avun tarvitsija käyttääkin avun antajaa hyväkseen ja manipuloi häntä? Mm. tällaisten kysymysten äärellä olemme tällä kertaa pohdiskelemassa mitä kaikkea auttamiseen oikein sisältyykään. Kaikissa elämämme asioissa voimme kääntyä kuitenkin Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen puoleen, Hän haluaa auttaa meitä. Ja jos emme vielä ole Hänen omiaan, niin Hän rakkaudessaan kolkuttaa sydämemme ovelle ja odottaa että saisi tulla elämäämme Pelastajana ja Herrana.

Ohjelmassa kuullaan aiheeseen liittyvää musiikkia.

Olemme täällä myös toisiamme varten, olet sydämellisesti tervetullut tutustumaan ja ihan tietenkin tulemaankin seurakuntaamme ❤ Sunnuntaisin on klo11 kokous, jonka jälkeen on kahvit alakerrassa, jossa on mahdollisuus paremmin tutustua toisiimme, tule ihmeessä mukaan ja nykäisemään meitä vaikka hihasta 😊 Toiminnastamme lisää www-sivuillamme.

Siunattua syksyn jatkoa sinulle rakas kuulijamme!!!