Hyvää iltaa Kuopiosta 22.6.2018

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 22.6.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger.

Keskustellaan toimittajien kesken kesästä, mitä se itse kullakin tulee pitämään sisällään. Mikä kesän ajassa on tärkeää? Kesä on monelle meistä levon aikaa. Jumalakin lepäsi seitsemäntenä päivänä ja asetti lepopäivän meille ihmisille, meitä itseämme varten. On tärkeää välillä kunnolla pysähtyä ja kuunnella Jumalaa, Hän kyllä tietää mikä meille on parasta.

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan seurakuntaamme, kesälläkin on toimintaa. Pyhäkoulut ovat lomalla, mutta lasten ja varkkien kannattaa tulla upealle kesäleirillemme 12.-14/15.7. Lue lisää www-sivuiltamme 😊

Ohjelmassa kuullaan aiheeseen liittyvää musiikkia.

Siunattua kesää sinulle rakas kuulijamme, muistathan levätä!!!