Hyvää iltaa Kuopiosta 27.9.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 27.9.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Ohjelmassa vieraana on pastori Tapio Annala Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Keskustelun aiheena on toivo. Keskustellaan mitä Raamattu puhuu toivosta ja miten se on näyttäytynyt itse kunkin elämässä. Toivo antaa meille halua ja tahtoa jatkaa elämässämme eteenpäin, vaikka olisimme minkälaisten vastoinkäymisten keskellä. Pohjimmiltaan Jeesus antaa meille toivon kaikkiin vaikeisiinkin tilanteisiin. Keskustellaan myös toivon vastakohdasta, toivottomuudesta, mitä nykyään yhteiskunnassamme kohtaa erittäin paljon.

Jeesus on vastaus myös toivottomuuteemme. Hän antaa meille toivon ja kun otamme vastaan Jeesuksen Pelastajanamme ja Herranamme, niin toivo tähän pelastuksen sanomaan antaa meille elämän. ”Mutta toivo ei tuota pettymystä, sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.” Room. 5:5. Tule kuulemaan lisää toivosta ja ennen kaikkea Jeesuksesta Kuopion Vapaaseurakuntaan.

Ohjelmassa kuullaan myös toivoon liittyvää musiikkia.

Siunattua alkanutta syksyn aikaa sinulle rakas kuulijamme!