Hyvää iltaa Kuopiosta 28.11.2014

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 28.11.2014 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Illan vieraina ovat lääkäri Voitto Aittola sekä kuopiolainen kirjailija, yhteiskuntatieteiden maisteri Inga Angersaari Kuopion Vapaaseurakunnasta.  Illan keskustelun aiheena on valehtelu. Miksi ihminen valehtelee? Miten valheesta voi päästä totuuteen? Jeesus sanoo olevansa tie, totuus ja elämä. Pääseekö ihminen uskoon tullessaan valheesta eroon? Entä sitten, jos joku väittää Jumalan puhuneen hänelle, mutta itse kokee, että toinen valehtelee? Mistä oikeastaan voi edes tietää milloin Jumala on todella puhunut jollekin? Mm. tällaisia kysymyksiä keskustelijat pohtivat ja esittävät omia näkemyksiään.

Ohjelmassa kuullaan myös hyvää musiikkia.

Toivotamme puhuttelevia kuunteluhetkiä ja siunausta!