Hyvää iltaa Kuopiosta 25.3.2016

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 25.3.2016 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Illan aiheena on anteeksianto. Toimittajien lisäksi keskustelussa ovat mukana Kuopion kristillisen päiväkodin johtaja Pirjo Korpela ja kuopiolainen kirjailija, yhteiskuntatieteiden maisteri Inga Angersaari Kuopion Vapaaseurakunnasta. Mitä anteeksiantaminen tarkoittaa ja miksi on niin tärkeää antaa anteeksi? Kuullaan näihin kysymyksiin viitaten pohdintaa sekä millaisia kokemuksia keskustelijoilla on liittyen anteeksiantoon ja anteeksi pyytämiseen. Jumala on antanut meille ihmisille anteeksi oman rakkaan Poikansa, Jeesuksen, ristinkuoleman kautta. Pitkäperjantaina muistellaan tätä suurta Jeesuksen tekoa, kun Hän antoi itsensä täydelliseksi uhriksi, meidän edestämme.

Ohjelmassa kuullaan aiheeseen liittyvää musiikkia.

Toivotamme puhuttelevia kuunteluhetkiä!!! Siunausta ja rauhaa elämääsi, rakas kuulijamme!!!