Hyvää iltaa Kuopiosta 24.8.2018

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 24.8.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Illan vieraina ovat Teppo ja Anne Lehtomäki Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Teppo Lehtomäki on Kuopion Vapaaseurakunnan uusi työntekijä, nuorisopastori ja Anne on hänen vaimonsa. Keskustellaan Tepon ja Annen elämästä, kuinka Jumala on heitä ohjannut ja johtanut, ensin yhteyteensä ja sitten kutsumukseensa. Anne ja Teppo kertovat kokemuksistansa Kuopiossa, millaista täällä on ollut. Teppo väläyttää joitain häivähdyksiä myös ajatuksistaan mitä hän tulee tekemään nuorisopastorina.

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan seurakuntaamme. Tule sellaisena kuin olet ❤ Pyhäkoulut ja kirkkokahvit alkavat taas pyörimään 😊

Ohjelmassa kuullaan Tepon ja Annen toivomaa musiikkia.

Siunattua raikasta loppukesää sinulle rakas kuulijamme, voimia alkavaan syksyyn!!!