Hyvää iltaa Kuopiosta 25.5.2018

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 25.5.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraina ovat aviopari Johannes ja Milla Rinne Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Johannes ja Milla ovat monessakin vastuutehtävässä Kuopion Vapaaseurakunnassa. He kertovat kuinka kokivat Jumalan johdattaneen heidät juuri Kuopion Vapaaseurakuntaan. Kuullaan myös jotain heidän vastuualueistaan: Johanneksen osalta vanhimmiston jäsenenyydestä ja lapsityöstä sekä Millan osalta lähetysyhdyshenkilönä olemisesta. Kuullaan myös avioparin ajatuksia siitä millaisia asioita unelmaseurakunta pitää sisällään.

Jumala vaikuttaa meissä tahtomista ja tekemistä, että Hänen hyvä tahtonsa saisi tapahtua. Hän haluaa, että olemme valmiit seuraamaan Häntä koko sydämestämme minne ikinä Hän meidät johdattaakaan. Hänen tahtonsa on paras elämässämme, saamme luottavaisin mielin heittäytyä Hänen varaansa, Hän pitää meistä huolen ❤

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan seurakuntaamme, värikkääseen joukkoomme 😊

Ohjelmassa kuullaan Johanneksen ja Millan valitsemaa musiikkia, joka liittyy myös heidän vastuualueisiin seurakunnassa.

Siunattua alkanutta kesää sinulle rakas kuulijamme!!!