Hyvää iltaa Kuopiosta 25.1.2019

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 25.1.2019 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraana on Lauri Jäntti Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Saamme kuulla kuinka Raamattu itsessään johti Laurin uskossa uudistumiseen. Nykyään on paljon kaikenlaisia virtauksia mitkä menevät ohi Raamatun Sanan. Siksi erityisen tärkeää tälle ajalle on tuntea Raamattu ja että se tulee todeksi elämässämme. Jos joku henkilö on kauhistunut outoja ilmiöitä seurakunnassa ja jäänyt pois, niin silti Lauri kehoittaa ihmisiä tulemaan seurakuntaan ja uskovien yhteyteen.

Paikallisseurakunnissa on monella tavalla rikkonaisia ihmisiä, siksi on tärkeää koetella kaikki ilmiöt ja pitää se mikä on Jeesuksesta ja jättää pois se, minkä kokee vääräksi. Tärkeintä on, että olemme Jeesuksen omia ja kuljemme Hänen johtaminaan, ettemme joudu eksytysten viemiksi. Tärkeää on myös, että ympärillämme on Hengessä palavia uskon sisaria ja veljiä, jotka voivat rakkaudessa ohjeistaa meitä silloin, jos olemme poikkeamassa polulta.

Ohjelmassa kuullaan myös aiheisiin liittyvää musiikkia.

Sydämellisesti tervetuloa Kuopion Vapaaseurakuntaan ❤

Siunattua alkanutta vuotta 2019 sinulle rakas kuulijamme!