Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 28.12.2018 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger.

Ohjelmassa katsastetaan tulevaa vuotta 2019, millaisia suunnitelmia toimittajilla on ja millaisia lupauksia itse kukin voisi tulevaa vuotta ajatellen tehdä. On tärkeää, että osaamme käyttää aikamme oikein, myös tulevana vuonna, että saisimme kulkea Herran tahdossa ja Hänen johdatuksessaan. Tällöin emme uuvuttaisi itseämme ja saisimme elää merkityksellistä elämää.

Kaikkein tärkein asia elämässä meille ihmisille on vastata Jumalan kutsuun ja ottaa sydämessämme vastaan Hänen Poikansa Jeesus. Usko Jeesukseen tuo todellisen merkityksen elämään, ilon, rauhan ja vapauden. On tärkeää löytää myös yhteys toisten uskovien kanssa. Sydämellisesti tervetuloa Kuopion Vapaaseurakuntaan ❤

Ohjelmassa kuullaan myös koskettavaa musiikkia.

Rauhallista joulun aikaa sinulle rakas kuulijamme ja siunausta vuodelle 2019!