Hyvää iltaa Kuopiosta 23.6.2017

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.6.2017 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraana on Petri Mustonen  Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Petri kertoo siitä miten hän löysi Jumalan ja sitä kautta rauhan elämäänsä. Jeesus sanookin antavansa meille rauhan, rauhan jota ei voi mistään muualta saada.

Pohditaan myös yhdessä mm. sitä kuinka suurena siunauksena esim. puhdas luonto on ympärillämme, se ei ole mikään itsestään selvyys. Herra puhuu tavalla ja toisella, myös luomistyönsä kautta elämäämme. Hän haluaa tavoittaa meistä jokaisen, Hän haluaa koko sydämemme. Elämässä ei ole mitään niin tärkeää, kuin tehdä päätös lähteä seuraamaan koko sydämestään Jeesusta Kristusta. Elämän vasta oikein ymmärtää, kun saa kulkea Hänen kanssaan.

Ohjelmassa kuullaan innoittavaa musiikkia.

Siunattua kesää rakas kuulijamme.