Hyvää iltaa Kuopiosta 26.5.2017

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 26.5.2017 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Ohjelman vieraina ovat Veikko ja Sisko Jäntti Kuopion Vapaaseurakunnasta.

Veikko ja Sisko kertovat ajatuksiaan mm. siitä millaista on ollut olla hengellisessä työssä sekä pastorina että pastorin vaimona. Saamme kuulla ilon ja kiitoksen aiheita sekä pohdintoja siitä mikä on tärkein pastorin tehtävä. Pohditaan myös sitä miten nykypäivän Suomessa voidaan levittää evankeliumia ja kuinka kohdata ihmisiä tänä päivänä. Evankeliumin sanoma on edelleenkin sama. Jeesus Kristus kuoli meidän syntisten ihmisten puolesta ja sovitti syntimme Golgatan keskimmäisellä ristillä. Haluammeko ottaa tuon elämän tärkeimmän asian vastaan omassa elämässämme ja lähteä seuraamaan Herraamme ja Vapahtajaamme koko sydämisesti?

Ohjelmassa kuullaan myös aiheeseen liittyvää musiikkia.

Haluamme toivottaa sinulle rakas ystävämme Jumalan siunausta ja Hänen tahtonsa tapahtumista elämässäsi.