Hyvää iltaa Kuopiosta 23.12.2016

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.12.2016 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Illan vieraana on Inga Angersaari Kuopion Vapaaseurakunnasta. Illan aiheena on joulu. Kuullaan mitä joulu merkitsee vieraallemme, millaisia joulun ajan suunnitelmia hänellä on ja mikä on hänen paras joululahjansa. Keskustellaan myös siitä mikä joulun ajassa on tärkeintä. Usein kaikkinainen kiire, lahjat, hyvä ruoka ja muut asiat voivat unohduttaa kaikkein tärkeimmän joulun sanoman: Jumala antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka uskoo Häneen joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ohjelmassa kuullaan myös jouluista musiikkia.

Toivotamme sinulle rakas kuulijamme oikein Rauhallista Vapahtajamme Jeesuksen syntymäjuhlaa ja siunausta tulevalle vuodelle 2017!!!