Hyvää iltaa Kuopiosta 23.9.2016 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 23.9. Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin seuraavaa:

Petri Kokko, Isä pitää huolen
Tuomas-kvartetti, Silloin kun en itse jaksa
Eija ja Hannu Korhonen, Yksi nimi ylitse muiden
Juha Tapio, Käy Herra meitä siunaamaan

Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.

Kuuntele Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa.

Hyvää iltaa Kuopiosta 23.9.2016

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.9.2016 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman, Reijo Jäntti ja Terhi Kröger. Illan vieraina ovat Pasi ja Anna-Maija Nupponen Kuopion Vapaaseurakunnasta. Nupposet kertovat elämästään ja siitä miten Herra on siihen vaikuttanut. He myös kertovat elämänsä traagisesta kokemuksesta, jolloin he menettivät molemmat poikansa ja siitä miten he ovat selviytyneet menetyksestä Jumalan avulla. Kuullaan myös millaisia ajatuksia heillä on tulevaisuuden suhteen.
Ohjelmassa kuullaan hengellistä musiikkia.
Toivotamme herkkää sydäntä kuulla mitä Herralla on sanottavana tämän ohjelman kautta. Siunausta ja rauhaa elämääsi, rakas kuulijamme!!!