Hyvää iltaa Kuopiosta 22.8.2014

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 22.8.2014 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Reijo Jäntti. Illan vieraina ovat Kuopion Vapaaseurakunnan pastori Tapio Annala, Kuopion vankilan pastori Jouko Koistinen sekä ViaDia Pohjois-Savo ry:n toiminnanjohtaja Pekka Matilainen. Keskustelua pohjustetaan yhden henkilön kokemukseen perustuen pohdinnalla siitä, että pysähtyvätkö ihmiset, läheisetkään silloin, kun heitä eniten tarvitsisi. Nykypäivän ihmisellä on kontaktimahdollisuuksia varmasti enemmän kuin koskaan, mutta pysähdymmekö todella toistemme rinnalle? Kuuntelemmeko saatikka huomaammeko oikeasti mitä toiselle kuuluu? Entä miten Jumala voi puhua meille kiireisille ihmisille tässä hektisessä ajassa? Näiden ja monen muun mielenkiintoisen kysymyksen äärellä pohdiskellaan tämä lähetys.

Ohjelmassa kuullaan myös hyvää musiikkia.

Toivotamme puhuttelevia kuunteluhetkiä ja siunausta!