Hyvää iltaa Kuopiosta 27.6.2014 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 27.6. Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin seuraavaa:

Nummi-Pusulan Musiikkiyhdistyksen Lapsikuoro, Nuortenkuoro ja Soitinyhtye, Jumalan kämmenellä
Saila Seurujärvi & Valkia, Elämä voittaa

Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.

Kuuntele Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa.

Hyvää iltaa Kuopiosta 27.6.2014

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 27.6.2014 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Tuomon ja Terhin vieraana on Kemiläisen Marjo Kuopion Vapaaseurakunnasta. Keskustellaan Kuopion Vapaaseurakunnan tulevasta lasten kesäleiristä, joka järjestetään 1.-3.8.2014 Tervonsalmen toimintakeskuksella. Leirille ovat tervetulleita kaikki 6 – 10 vuotiaat lapset. Kuullaan mitä leiriohjelma oikein sisältää ja ajatuksia siitä, mikä juuri leirielämässä voi puhutella lasta. Marjo kertoo myös kesän suunnitelmistaan sekä ylipäätänsä ajatuksia ja muistoja kesästä. Kesälläkin saamme jäädä Isän turvallisiin käsiin lepäämään.

Lisäksi ohjelmassa kuullaan Marjon valitsemaa aiheeseen liittyvää musiikkia.

Toivotamme mielenkiintoisia kuunteluhetkiä, rentouttavaa kesää sekä siunausta!