Hyvää iltaa Kuopiosta 25.4.2014

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 25.4.2014 kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina ovat Tuomo Burman ja Terhi Kröger. Illan vieraana on Skypen välityksellä Kuopion Vapaaseurakunnan lähetystyöntekijä Tanja. Saadaan kuulla miten Jumala alunperin ohjasi Tanjan lähetystyöhön, millaisia kokemuksia hänellä on lähetyskentillä ollut ja mitä hänen elämäänsä tänä päivänä kuuluu. Tanjan elämä on yksi esimerkki siitä, millaista elämä voi olla, kun luottaa Jumalaan ja kulkee Hänen johdatuksessaan. Tanja tuo myös rohkaisun sanan, että jos joku tuntee lähetystyöhön pienenkin kutsun, niin sitä kutsua kannattaaa kuunnella ja sitä kannattaa seurata. Jumalalle on mahdottominkin asia mahdollista.

Ohjelmassa kuullaan myös hyvää musiikkia.

Toivotamme mielenkiintoisia kuunteluhetkiä ja siunausta!