Hyvää iltaa Kuopiosta 23.9.2011 kuunneltavissa

Ohjelma on lähetetty perjantaina 23.9. Radio Deistä, nyt ohjelman voi kuunnella näiltä sivuilta. Musiikkina kuultiin seuraavaa:

Kuopion Vapaaseurakunnan kuoro solistinaan Rainer Paulamäki, Niin vieraana
Steely Wonder, Soi kunniaksi Luojan

Valitettavasti musiikkia ei ole ohjelmassa mukana.

Kuuntele Hyvää iltaa Kuopiosta tästä mp3-muodossa.

Toivotan hauskoja kuunteluhetkiä.

Hyvää iltaa Kuopiosta 23.9.2011

Hyvää iltaa Kuopiosta -lähetys kuullaan perjantaina 23.9. kello 19:00 Radio Deistä. Ohjelman tarjoaa Kuopion Vapaaseurakunta. Toimittajina
ovat Reijo Jäntti
ja Tuomo Burman.

Reijon vieraina ohjelmassa ovat Pekka Matilainen ja Jouni Rissanen. Ohjelmassa keskustellaan Kuopion Vapaaseurakunnan lähimmäistyöstä, jota toteuttaa ViaDia Pohjois-Savo ry.

Mitä tarkoittaa se, että Pekka on antanut elämän käyttöoikeudet Jeesukselle? Entä mikä on saanut Jounin laulamaan ja puhumaan keskiviikkoisin ruokatyön hartaudessa jo yli 15 vuotta? Näihin teemoihin ja moneen muuhun kiinnostavaan saat lisävaloa kuuntelemalla ohjelman.

Ohjelmassa on myös hyvää musiikkia.

Olehan kuulolla.