Hyvää iltaa Kuopiosta 22.12.2006

Hyvää iltaa Kuopiosta lähetys on perjantaina 22.12. kello 19:00 Kuopion Vapaaseurakunnan toimittamana. Tällä kertaa puhutaan todellisesta joulusta. Äänitimme vuosi sitten kuulokuvan Pappa Panov. Kuulokuva on mukailtu Leo Tolstoin tekstin pohjalta. Tarina on todella mielenkiintoinen ja antaa ulottuvuuksia joulun sanoman ymmärtämiseen. Muistahan olla kuulolla, kun ohjelmamme tulee Radio Deistä.

Ohjelma ja toimittajat

Hyvää iltaa Kuopiosta on Radio Deissä lähetettävä alueellinen puolen tunnin ohjelma. Ohjelma lähetetään Radio Deistä perjantaisin kello 19:00. Hyvää iltaa Kuopiosta ohjelmasarjaa tuottavat eri seurakunnat Kuopiosta. Kerran kuussa vuoron saa Kuopion Vapaaseurakunta.

Reijo Jäntti ja Tuomo Burman ovat toimittaneet Kuopion Vapaaseurakunnan osalta tätä ohjelmaa helmikuusta 2004 lähtien. Olen ajatellut, että ohjelmistamme voisi kertoa nykyistä enemmän tietoa radionkuuntelijoille. Tämän sivuston tavoitteena on tämä. Samalla tarjotaan mahdollisuus palautteen ja ideoiden antamiseen toimittajille.

Tuomo Burman